Sinds zijn lancering heeft Business AM zich toegespitst op het aanbieden van 24/7 business news voor een generation-on-the-move. Business AM focust op een nieuwe lichting ondernemers, bedrijven en diensten die de wereld opnieuw uitvinden en meestal zeer dicht bij de dagelijkse leefwereld van de consument staan. Retail, banking, telecommunicatie, transport, technologie en informatiediensten nemen een prominente plaats in in de dagelijkse nieuwskeuzes van de redactie van Business AM.
Sinds de start van het merk organiseerden we verschillende Business AM events onder de noemer ‘De toekomst van‘. Met andere Yuval Noah Harari, Esther Perel & James Wilks bespraken we respectievelijk De toekomst van Sapiens, De toekomst van Relaties & De toekomst van Voeding.
Key figures
Publication form
Website, Radio, Newsletters & Events
Taal
Nederlands & Frans
Bezoekers
Vraag naar de meest recente cijfers. Door sterke groei evolueert dit snel.
Doelgroep
25-55 high end readers (homo economicus)
Publicatie
365 dagen, 24/7
Technische specificaties
Deze kunt u hier downloaden.