fbpx
Spring naar de inhoud
Business AM

Sinds zijn lancering heeft Business AM zich toegespitst op het aanbieden van 24/7 business news voor een generation-on-the-move. Business AM focust op een nieuwe lichting ondernemers, bedrijven en diensten die de wereld opnieuw uitvinden en meestal zeer dicht bij de dagelijkse leefwereld van de consument staan. Retail, banking, telecommunicatie, transport, technologie en informatiediensten nemen een prominente plaats in in de dagelijkse nieuwskeuzes van de redactie van Business AM.

Sinds de start van het merk organiseerden we verschillende Business AM events onder de noemer ‘De toekomst van‘. Met andere Yuval Noah Harari, Esther Perel & James Wilks bespraken we respectievelijk De toekomst van Sapiens, De toekomst van Relaties & De toekomst van Voeding.

Business AM
Business AM

Key figures

Publication form

Website, Radio, Newsletters & Events

Taal

Nederlands & Frans

Bezoekers

Vraag naar de meest recente cijfers. Door sterke groei evolueert dit snel.

Doelgroep

25-55 high end readers (homo economicus)

Publicatie

365 dagen, 24/7

Deze kunt u hier downloaden.